Lesweek 2, we beginnen nu voor het echt. De eerste week was nog een beetje inkomen. De opdracht voor project onderwijs is om een blog te maken aan de hand van verschillende vacatures en artikelen aka. Interviews die op onze online leeromgeving staan, N@tschool.

Het is de bedoeling dat je aangeeft welke vacatures wel en niet bij je passen of je wel of niet aanspreken en waarom. Het doel is dat je je kennis vergroot over; jou gedrag en in zichten binnen de communicatie wereld, de verschillende functies binnen het communicatievakgebied en de verschillende werkzaamheden van een communicatieprofessional.

De onderzoeksvraag is: Welke functies en werkzaamheden zijn er binnen het communicatievakgebied en welke spreken mijn het meeste aan?.

Het is een vrij grote opdracht vind ik dus ik ga het voor mezelf in stukjes hakken

  • Een interview met iemand die je kent binnen het communicatievakgebied
  • Een verslag van de artikelen op N@TSCHOOL
  • Een verslagje van het Gastcollege
  • Gebruik van 4 andere bronnen zoals bijvoorbeeld vaktijdschriften of het internet.
  • Feedback die jij geeft op de blogs van 2 klasgenoten
  • 2x feedback die jij krijgt van 2 klasgenoten

de blog moet 400-600 woorden zijn, een pakkende titel hebben en niet meer dan 5 spel- en stijlfouten per pagina bevatten.

 

Ik ben benieuwd nu heb ik in ieder geval even overzichtelijk wat ik moet doen, dus kan ik beginnen met brainstormen, informatie zoeken en het uitzetten op papier.

 

 

Geef een reactie

